fredag 5 september 2014

L6BD10,HT14 bild för grundlärare - Första veckan på HDK

I bloggen kommer jag att lägga ut bilder, refkektioner samt tankar under min tid på hdk.
Ett ord som kommer att finnas med på bloggen är konflikt och som vi ska utgå ifrån under terminen.
Om jag ska representera min bild av vad konflikt är för mig,tänker jag på hur och att människor möts och inte möts i samtal med varandra. Men också att det är i mötet mellan människor som konflikter uppstår som t.ex på grund av oense om värderingar.



                                             





                                                
                                                            

1 kommentar:

  1. Gillar människorna på bilden jättemycket :)
    Som jag sagt innan, jättefin målning!

    SvaraRadera