onsdag 15 oktober 2014

Assignment

 
 
Assignment
 
Under veckan fick vi tre assignment. Ett skulle vi välja ut själva och de två andra assignment fick jag av Mikaela och Jenny.
 
1. Found Faces
Document any naturally occurruíng faces you find on your travels.
 

 
2. Archaeological dig
Collect objects that relate to your childhoodor inspire memories.
 
Jag och mina två systrar älskade denna filmen och ville gärna titta på den jämt. Främst för att vi tyckte om musiken i filmen

 
Jag älskade verkligen denna boken för att det alltid fanns så mycket nytt att upptäcka varje gång mamma och pappa läste den för mig. Att måla är också något som hör till min barndom. Det var verkligen någotning som jag gjorde ofta. Då målande och tecknade jag gärna små figurer och föremål.

 
3. Blind observation
Place an object or a series of objects in your pocket. Describe them using only touch
 


 
Varm
Len
Blank
Rund
 
 
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Roliga uppgifter du fick. Vilken var roligast att göra?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, har faktiskt svårt att välja vilket som var roligast. Så jag säger alla tre : )

      Radera
  2. kul! jag gjorde också den där man skulle hitta ansikten. Lite svårare än jag tänkt mig dock! :)

    SvaraRadera