torsdag 6 november 2014

En inspirerande tisdag

 
I tisdags följde jag och Hanna med Erika för att spraymåla på en laglig vägg som finns i Mölndal. Måste säga att jag blev väldigt exalterad och inspirerad till att forsätta spraymåla igen både på den lagliga väggen men också på canvasduk. Blev en hel del hjärtan som sprayades vilket kanske inte förvånar någon, men man kan väl aldrig få för mycket kärlek känner jag. Kändes skönt och befriande att få använda starka färger då jag i mitt gestaltningsarbete använder enbart svart oljepastellkritor samt som det också är ett projekt där jag i mitt undermedvetna jobbar med en  tung process som sker och påverkar hela familjen. Samtidigt som det även är skönt att få umgås och träffa dessa fina vänner för att släppa sitt egna för en dag. Vilket jag tycker är skönt då det kan kännas intensivt att sitta med sitt gestaltningsprojekt med sina egna känslor.
 
 
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar